سخنرانی علمی: آسیب شناسی برنامه های اقدام مدیریت سیلاب در شرایط تغییراقلیم

آسیب شناسی برنامه های اقدام مدیریت سیلاب در شرایط تغییراقلیم روز شنبه، 5 خرداد، 1403 لغایت چهارشنبه، 26 اردیبهشت، 1403 توسط پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: مدیریت (عمومی)، محیط زیست (عمومی)

برگزار کننده: پژوهشکده سوانح طبیعی
پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشست های تخصصی در حوزه مدیریت بحران از سری نشست های ویژه تغییر اقلیم با موضوع آسیب شناسی برنامه های اقدام مدیریت سیلاب در شرایط تغییراقلیم در روز شنبه 5 خردادماه 1403 از ساعت 14:00 الی 16:00 توسط پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی با حضور سخنرانان ذیل برگزار می شود. شرکت در این وبینار برای عموم آزاد است و گواهی حضور از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی به شرکت کنندگانی که حداقل نیمی از نشست (60دقیقه) در وبینار حضور داشته باشند، اعطا خواهد شد. علاقه مندان به این نشست می توانند از طریق https://eseminar.tv/wb138338 و یا کلیک بر روی ثبت نام در تصویر زیر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
معرفی سخنرانان: مهندس سیف الله آقابیگی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران مهندس محمد حسین منتظریون معاون حفاظت و بهره برداری و امور اجتماعی حوضه آبریز زهره - جراحی و حوضه های جنوبی دکتر علی طالبی رئیس انجمن آبخیزداری ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه یزد
درج در سایت: 27 اردیبهشت 1403 - تعداد مشاهده 125 بار