مقالات دوفصلنامه مطالعات فقه و حقوق رسانه، دوره 3، شماره 11.کاربرد قواعد فقهی در بررسی حقوق مخاطب در تبلیغات بازرگانی FullText2.حق در برابر مصلحت؛ بررسی حقوق زن در فیلم سینمایی «مجبوریم» FullText3.مبانی حقوقی حمایت از کودک در فضای مجازی در حقوق ایران و اسناد بین الملل FullText4.حقوق مخاطبان رسانه از منظر فقه شیعی FullText5.بررسی حوزه رسانه های ارتباطی و اطلاعاتی حریم خصوصی زوجین مبتنی بر حقوق اسلامی FullText6.بررسی اعتبار اسناد الکترونیک در دعاوی طلاق در حقوق موضوعه ایران FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 28 بهمن 1402 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 58 آرشیو سال 1402 دوفصلنامه مطالعات فقه و حقوق رسانهدوره: 5شماره: 1آرشیو سال 1401 دوفصلنامه مطالعات فقه و حقوق رسانهدوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 1آرشیو سال 1400 دوفصلنامه مطالعات فقه و حقوق رسانهدوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1399 دوفصلنامه مطالعات فقه و حقوق رسانهدوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 1آرشیو سال 1398 دوفصلنامه مطالعات فقه و حقوق رسانهدوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 1