سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "Marketing in the Emerging Markets of Islamic Countries", Palgrave Macmillan UK, (2007), Vol , No :
- "Investigating the effective factors in users' satisfaction with social network sites", Inderscience Publishers, (2016), Vol 10, No 2/3/4: 179
- "Structural equation modelling of customer attitudes towards social network advertising: a case of Iranian social networking site", Inderscience Publishers, (2017), Vol 12, No 4: 469
- "The impact of introversion/extroversion on online shopping intention (Case study: Computer and cell phone accessories)", IEEE, (2016), Vol , No :
- "The role of brand image in forming airlines passengers' purchase intention: study of Iran aviation industry", Inderscience Publishers, (2014), Vol 19, No 3: 360
- "The impact of E-business on structural factors and its role in middle management positions in the organization", IEEE, (2015), Vol , No :
- "Analyzing the Extent of Notice to Customer Attitude in the Organizational Structure of Vendors and Its Effect on e-Buyer’s Trust", Springer Berlin Heidelberg, (2009), Vol , No : 64-75
- "Security of Internet Banking Services and its Linkage with Users' Trust: A Case Study of Parsian Bank of Iran and CIMB Bank of Malaysia", IEEE, (2009), Vol , No :
- "The Effect of Non-technical Factors in B2C E-Commerce", Springer Berlin Heidelberg, (2010), Vol , No : 178-192
- "Developing an island destination brand equity model: the case of Kish Island in Iran", Informa UK Limited, (2018), Vol 19, No 4-5: 420-445
- "Factors influencing brand equity in the age of electronic services (Case of: Educational services of Safir Institute)", IEEE, (2013), Vol , No :
- "Ethnocultural Empathy Among Frontline Hospitality and Tourism Employees", Cognizant, LLC, (2019), Vol 19, No 1: 17-29
- "Application of the stimuli-organism-response framework to factors influencing social commerce intentions among social network users", Inderscience Publishers, (2019), Vol 30, No 2: 177
- "Determinants of Medical Tourists’ Revisit and Recommend Intention", Informa UK Limited, (2019), Vol 22, No 4: 429-454
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تاثیر شهرت سازمان در فضای مجازی و مشارکت ذینفعان بر پایداری سازمان ها (مورد مطالعه: شرکت های کوچک اینترنتی) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، کارآفرینی و مهندسی صنایع (1402)
- Investigating the impact of website attributes on online purchase intention with the mediating role of consumer internal states: an approach from the stimulus-organism-response model ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال (1401)
- نقش انتظارات عملکرد، تلاش مورد انتظار و اعتماد الکترونیکی بر پذیرش بانکداری اینترنتی از منظر دانشجویان شهر اصفهان (مورد مطالعه: بانک ملی) ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت،علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام (1399)
- استفاده از متد ترکیبی تحقیقات بازار به منظور بررسی میزان توجه به بسته بندی ارائه شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1398)
- بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی رضایت و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی قاتق) ارائه شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1398)
- تبیین موانع توسعه گردشگری الکترونیک در صنعت گردشگری ایران (مطالعه موردی: شهر اصفهان) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی (1397)
- کاربرد ابزارهای بازاریابی عصبی در حوزه خدمات بازاریابی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396 (1396)
- عوامل مؤثر در پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای تعاونی کشاورزی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (1395)
- The Impact of Introversion/Extroversion on Online Shopping Intention (Case Study: Computer and Cell phone Accessories) ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک ECDC۲۰۱۶ با رویکرد بر E-Tourism (1395)
- ارزیابی اثربخشی عملکرد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری (1395)
- کارآفرینی گردشگری الکترونیک (e-tourism) و توسعه پایدار ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد (1395)
- E-Banking, Challenges and Solutions in Iran ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر کسب و کار الکترونیکی (1394)
- Prioritization of Critical Success Factors in ERPII Implementation: Case Study in Iran ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر کسب و کار الکترونیکی (1394)
- The Impact of E-Business on Structural Factors and Its Role in Middle Management Positions in the Organization ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر کسب و کار الکترونیکی (1394)
- گردشگری الکترونیک ( e-tourism) راهکار توسعه و کارآفرینی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد (1394)
- اثربخشی تبلیغات بانکی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1394)
- ممتیک و بازاریابی عصبی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1394)
- Progress of E-Government in Iran, Strengths& Weaknesses ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی (1393)
- Analysis of Traditional Attributes and Website Attributes in Order to ImproveCustomers Trust in Electronic Banking(The Case of Customers of Mellat Bank,Iran, Shiraz Branch) ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی (1393)
- بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر استراتژی های بازاریابی ارائه شده در اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار (1393)
- بررسی مدل های کسب و کار و فرصت ها برای تحقیقات بازاریابی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- مدیریت ارتباط با مشتری و تحقیقات بازار ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- سیستم اطلاعات در بازار سلامت ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- روش های ارزیابی ارزش برند (ارزش ویژه برند) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- بررسی رابطه استقرار مدیریت کیفیت جامع و رضایت مندی مشتری مطالعه موردی: سازمان تأمین اجتماعی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان به منظور افزایش سهم بازار با رویکرد TOPSIS گروهی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- واکاوی روش های ساخت برند در مقاصد گردشگری ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- عوامل مؤثر بر پذیرش خرید الکترونیکی مبتنی بر مدل بسط یافته پذیرش فناوری و رفتار برنامه ریزی شده ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی (1393)
- Dimensions of Brand Equity in E-Services, Case of Electronic Banking Industry ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در کشورهای در حال توسعه با رویکرد بر امنیت ECDC2013 (1392)
- بررسی کاربرد بازاریابی اجتماعی در محیط زیست شهری:مورد مطالعه شهر اصفهان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست (1392)
- ارائه ریسک های بانکداری مجازی از منظرخبرگان بانکی و مشتریان ایرانی ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی (1392)
- عوامل موثر بر تصمیم دانشجویان به استفاده از ابزارهای سیار برای یادگیری ارائه شده در کنگره موبایل ایران (1391)
- مدل یکپارچگی تجارت الکترونیک و برنامه ریزی منابع سازمان براساس خدمات وب ارائه شده در کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی (1390)
- رویکرد یکپارچگی برنامه ریزی منابع سازمان و تجارت الکترونیک ارائه شده در دومین کنفرانس ملی محاسبات نرم و فن آوری اطلاعات (1390)
- انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی مورد مطالعه فولاد آلیاژی اصفهان ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی (1389)
- تاثیر بازاریابی اینترنتی بررضایت مشتریان مطالعه موردی: هتلهای 4 ستاره شهر اصفهان ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1389)
- مطالعه تطبیقی بانکداری الکترونیک و سنتی از نظر امنیت و کاربردوست بودن در بانک ملی ایران ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- Marketing and Entrepreneurship: Implications, Perspectives, and Opportunities for Marketers ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- بازاریابی و کار آفرینی: مفاهیم، رویکردها و فرصت های پیش روی بازاریابان ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- The Factors Influencing the Development of Radio Frequency Identification Technology in Supply Chain Management (Case study: IKCO) ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- Enterprise Resources Planning and New Leverages: Knowledge Management and E-business ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- به کارگیری QFD فازی برای شناسایی و وزن دهی موانع کارآفرینی زنان دانشگاه اصفهان ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- بررسی و امکان سنجی کاربرد فن آوری اطلاعات در شرکتهایی با فعالیت EPC با تاکید برتجارت الکترونیک مورد مطالعه مجتمع صنایع قائم رضا فعال در پیمانکاری ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- تدوین و اولویت بندی استراتژی های منابع انسانی با ترکیب مدل های BSC و Topsis فازی ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- شناسایی و اولویت بندی موانع به کارگیری تجارت الکترونیک به کمک مدل Topsis فازی در شرکت بهپخش اصفهان ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- ارائه مدل ترکیبی QFD و AHP فازی، جهت اولویت بندی عوامل مالی موثر بر شاخص قیمت در بورس اوراق بهادار ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- ارزیابی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان آنلاین و تأثیر آن بر قصد خرید اینترنتی با استفاده از مدل معادلات ساختاری ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- امکان سنجی استقرار پزشکی ازراه دوربابهره گیری از فناوری اطلاعات وارتباطات ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر اصفهان ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- بررسی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان و ارائه یک مدل مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM در بانک ملی ایران) ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- تعیین موانع توسعه صادرات صنعت نساجی ایران براساس مدل الماس ملی پورتر ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی (1389)
- ارائه مدلی برا ی مدیران بانک ها در بهره برداری از فرصت های استراتژیک بانکداری با تلفن همراه(بانکداری سیار) (موردکاوی: بانک ملی ایران- اصفهان) ارائه شده در کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه (1389)
- بررسی رابطه هوش عاطفی وسبک های رهبری باتعهد سازمانی در یک شرکت خصوصی ارائه شده در اولین همایش هوش سازمانی و هوش کسب و کار (1389)
- Numerical study of digestive biscuit’s temperature in the cooling line of Razavi Food Industries Company ارائه شده در ششمین کنگره بین المللی مهندسی شیمی (1388)
- Development of Destination Management System Case Study TANDEM ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1388)
- پذیرش تجارت الکترونیک توسط مدیران بنگاههای کوچک و متوسط شهر اصفهان با استفاده از مدل پذیرش فناوری ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1388)
- انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک بااستفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مورد مطالعه فولاد الیاژی اصفهان) ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1388)
- کاربردهای M-RFID در تجارت سیار ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1388)
- بکارگیری روش VIKOR فازی در مقایسه و انتخاب نرم افزارهای ERP ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1388)
- Human Factors Analysis of Consumer Personal Protective Equipment ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جایگاه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سازمانها (1387)
- بررسی تاثیر رعایت مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت (CSR) بر حفظ محیط زیست ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جایگاه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سازمانها (1387)
- Development of Safety Culture in the Construction Industry: The Leadership Roles ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جایگاه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سازمانها (1387)
- شناسایی و رتبه بندی موانع پذیرش و توسعه بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی : بانک های دولتی اصفهان) ارائه شده در دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی (1387)
- GIS, Information Search and Spatial Data Management in Tourism Industry ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1387)
- بازار یابی الکترونیکی و اینترنتی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1387)
- تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر افزایش درآمد هتلهای شهر مشهد ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1387)
- The influential factors of the adoption level of e-commerce in supply chain management in the new age of informantion and communication technology ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1387)
- International standards of management and conducting information technology service (ITIL/ISO 20000) Case study (Isfahan municipal Information & communication technology Enterprise) ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1387)
- ارائه مدلی جهت پیاده سازی بانکداری سیار مورد مطالعاتی : شهریاسوج ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1387)
- E-Commerce Technology- CRM Implementation and It's Integration with Enterprise Systems ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی (1386)
- CRITICAL SUCCESSFUL FACTORS CONTRIBUTING TO E-COMMERCE ADOPTION AMONG IRAIAN SMES: ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی (1386)
- Designing a model for evaluating the effectiveness of E-HRM (Case study: Iranian organizations) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1386)
- E-Loyalty and Influencing Factors on Online Customers' Loyalty ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1386)
- The relationship between Corporate Enterpreneurship, Market Orientation, Organizational Flexibiliti and Job Satisfaction ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کار آفرینی، خلاقیت و سازمان های آینده (1386)
- Organizational entrepreneurship and the growth of firms ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کار آفرینی، خلاقیت و سازمان های آینده (1386)
- سیاستگذاری جهت توسعه صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر (راهکارها و پیشنهاداتی برای ایران) ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کار آفرینی، خلاقیت و سازمان های آینده (1386)
- آموزش شهروندی الکترونیک، پیش نیاز پیاده سازی موفق شهر الکترونیک ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک (1386)
- ارائه مدل سه بعدی از عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی از دیدگاه مشتریان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک (1386)
- نقش مدیریت روابط با مشتری (CRM) در کسب مزیت رقابتی بازارهای خدماتی ( مورد مطالعه : آژانس های مسافرتی ) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1385)
- Knowledge Oriented Customer Relationship Management: An Application Model for Hotels Management ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1385)
- E-Commerce Application In the Pharmaceutical Industry ارائه شده در سومین همایش ملی تجارت الکترونیک (1384)
- بازاریابی اینترنتی و نقش آن در توسعه صادرات صنعت داروسازی ایران ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت (1384)
- بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات فرش دستباف ایران ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (1383)
- Electronic Commerce Customer Relationship Management: (A Case Study Of Petrochemical Industry) ارائه شده در دومین همایش ملی تجارت الکترونیک (1383)
- Integration of CRM and QFD : A Novel Model for Engancing Customer Participation ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت (1383)
- HRM&HRP IN THE NEW ECONOMY ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت (1383)
- Customer Relationship Management (CRM) in Third Millennium in the Banking Industry ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت (1383)
- تجارب الکترونیکی در راستای بازرگانی خارجی و برنامه چهارم توسعه ایران ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش (1382)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1402)
- تاثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B۲C منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1401)
- Improving the Omnichannel Customers’ Lifetime Value Using Association Rules Data Mining: A Case Study of Agriculture Bank of Iran منتشر شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت (1401)
- تاثیر پیاده سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت های منتخب بیمه در ایران منتشر شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه (1401)
- مدل بومی طراحی شهر حساس به آب زمینه ساز تحول در برنامه ریزی شهری منتشر شده در مجله آب و فاضلاب (1400)
- واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1400)
- پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B۲B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1400)
- تاثیر رهبری تحول گرا بر تعالی سازمانی با نقش میانجی رضایت شغلی، عدالت سازمانی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت ذوب آهن اصفهان) منتشر شده در فصلنامه منابع و سرمایه انسانی (1400)
- طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (1400)
- مدل سازی آسیب پذیری بافت های شهری تحت سناریوهای مختلف به منظور مدیریت بحران در برابر زلزله (مطالعۀ موردی: منطقۀ یک شهرداری تهران) منتشر شده در مجله پژوهش های جغرافیای انسانی (1399)
- ارزیابی تجربه مشتریان فولاد مبارکه اصفهان منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1399)
- مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب وکار منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1399)
- بررسی رضایتمندی مشتریان از بازاریابی کانال همه کاره در فروشگاه های اینترنتی منتشر شده در فصلنامه پارس مدیر (1398)
- بررسی تاثیر گردن آویز بسته بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1398)
- اصلاح آمیخته بازاریابی متناسب با ابزار بدهی با تمرکز بر صنایع فولادی. منتشر شده در فصلنامه پژوهش های حسابداری مالی (1398)
- بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک های تصمیم گیری مشتریان در اصفهان منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1398)
- The evaluation of e-health adoption by Iranian citizens منتشر شده در مجله پزشکی قلب و قفسه سینه (1397)
- تحلیل تاثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان) منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1397)
- شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان منتشر شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری (1397)
- پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های تجاری بخش کشاورزی مطالعه موردی: تعاونی های تولید کشاورزی منتشر شده در مجله پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی (1397)
- عوامل تاثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1397)
- طراحی الگوی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرک- موجود زنده- پاسخ منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1396)
- تدوین مدل برند مقصد گردشگری مبتنی بر نقاط تماس گردشگر منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1396)
- بررسی تاثیر ابعاد شخصیتی مایرز بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1396)
- نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا منتشر شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری (1395)
- عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1395)
- اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1395)
- آسیب شناسی پیاده سازی بندر خشک در ایران منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1395)
- مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1395)
- ارائه مدل توسعه یافته تاثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت گذاری کالا و خدمات منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1395)
- تاثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه ای منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1395)
- بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1394)
- طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران با استفاده از تکنیک های دلفی، تحلیل شکاف و دیمتل فازی منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1394)
- بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1394)
- The Effect of Marketing Tactical Capabilities on the Financial Performance of the Firms: Meta-Analysis Approach منتشر شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت (1394)
- ارزیابی تاثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1393)
- اندازهگیری کارایی برند بانکهای خصوصی اصفهان بر مبنای رضایت و وفاداری مشتریان با استفاده از تحلیل پوششی دادهها منتشر شده در دوفصلنامه پژوهش در مدیریت تولید و عملیات (1393)
- توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1393)
- آمادگی الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان منتشر شده در پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (1392)
- تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی- نسل جدید بانکداری الکترونیک منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1392)
- شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1392)
- تحلیل عوامل تاثیرگذار بر پذیرش استفاده از پزشکی از راه دور با استفاده از مدل های ترکیبی پذیرش فن آوری و تئوری رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: پزشکان شهر اصفهان) منتشر شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت (1392)
- تحلیل عوامل موثر بر پذیرش آموزش مجازی با تاکید بر عوامل درونی منتشر شده در فصلنامه فناوری آموزش (1392)
- تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت های نمونه صادراتی ایران منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1391)
- بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1391)
- ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1391)
- ارائه مدلی برای تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتری ها بر اساس تئوری کارکردی نگرش (مطالعه موردی صنعت خودرو ایران) منتشر شده در پژوهشنامه بازرگانی (1391)
- تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1391)
- عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانسهای رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM ) منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1390)