فریبرز درتاج | سیویلیکا

دکتر فریبرز درتاج

استاد گروه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی فریبرز درتاج در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه پیام فرهیختگان (هیات تحریریه)
  • دوفصلنامه پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره (هیات تحریریه)
  • فصلنامه اندازه گیری تربیتی (مدیر مسئول)
  • فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه روان شناسی تربیتی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (سردبیر)
  • فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (مدیر مسئول)
  • فصلنامه یادگیری و حافظه (سردبیر)
  • فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت (هیات تحریریه)
  • نشریه روانشناسی نوین (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی فریبرز درتاج در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه علامه طباطبائی (عضو هیات علمی)
  • اولین همایش بین المللی فناوریهای نوین در علوم انسانی (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)
  • پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه (دبیر علمی)
  • ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه (رئیس کنفرانس)
  • هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی (رئیس کنفرانس)
  • هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه (رئیس کنفرانس)

مقالات بین المللی فریبرز درتاج

"The Effectiveness of a School-based Self-injury Prevention Program on Reducing Interpersonal Cognitive Distortion and Fear of Negative Evaluation in Adolescent Girls", Negah Scientific Publisher, (2022), Vol 8, No 1: 49-59
"Explaining the Causal Model of Perceived Competence on Psychological Capital with the Mediating Role of Academic Emotions of Tenth Grade Male Students in the Second Year of High School in Tehran", CMV Verlag, (2021), Vol 4, No 2: 49-58
"Investigating the effectiveness of successful intelligence components training based on sternberg’s triarchic theory on increasing fluid reasoning and verbal comprehension", CMV Verlag, (2021), Vol 20, No 104: 1251-1266
"The effectiveness of moral action training based on the blasi’s theory on responsibility and civic-educational behavior in students", CMV Verlag, (2021), Vol 20, No 106: 1717-1731
"Structural relationship math self-schemas and math affective memories with math enthusiasm: mediating role and task value and ability/expectancy beliefs", CMV Verlag, (2021), Vol 20, No 105: 1471-1492
"Introduce a New Intervention Model Based on Islamic Lifestyle for Decreasing the Risk of Cardiovascular Disease in People at Risk: A Comparative Study", Springer Science and Business Media LLC, (2020), Vol 60, No 2: 736-751
"Comparative Review the Development of Ownership Concept in Preschool and Elementary School Children", CMV Verlag, (2020), Vol 3, No 1: 150-156
"The Mediating Role of Basic Psychological Needs in the Relationship between School Culture and Academic Engagement of student", CMV Verlag, (2020), Vol 7, No 1: 81-92
"The relationship between autonomy supportive environmental and academic well-being: the mediating role of basic psychological needs", CMV Verlag, (2020), Vol 19, No 87: 299-311
"The Effectiveness of Mindfulness Based Cognitive Therapy on Self-Control and Academic Performance of Students with High/Low Level of Test Anxiety", CMV Verlag, (2020), Vol 7, No 2: 183-194
"Structural Modeling of the Relationship between Parent-Adolescent Conflict and Aggression through the Mediating Role of Perceived Self-Control", Negah Scientific Publisher, (2020), Vol 14, No 10: 66-75
"Effect of Religious Coping Skills Training on Modifying Metacognitive Beliefs among Children of Veterans with PTSD", CMV Verlag, (2020), Vol 12, No 1: 11-18
"Introduce a New Intervention Model Based on Islamic Lifestyle for Decreasing the Risk of Cardiovascular Disease in People at Risk: A Comparative Study", Springer Science and Business Media LLC, (2020), Vol 60, No 2: 736-751
"The effect of physical exercise on anxiety among the victims of child abuse", Springer Science and Business Media LLC, (2019), Vol 15, No 3: 519-525
"Evaluation of the effectiveness of sexual skills training on increasing marital satisfaction", Syncsci Publishing Pte., Ltd., (2019), Vol 2, No 1: 34-40
"Effectiveness of a psychological-educational package based on the logo therapy on loneliness and self-efficacy of retired teachers", Armenian Green Publishing Co., (2019), Vol 4, No 1: 24-33
"Comparison of effect of kwl educational strategy and concept mapping strategy on students’ critical thinking", CMV Verlag, (2019), Vol 2, No 3: 27-35
"Comparison of the Effectiveness of Sertraline, Transcranial Direct Stimulation Current and their Combination on Post-Traumatic Stress Disorder in Veterans", CMV Verlag, (2019), Vol 8, No 1: 51-62
"The effect of physical exercise on anxiety among the victims of child abuse", Springer Science and Business Media LLC, (2019), Vol 15, No 3: 519-525
"The Effect of Personality, Social Support, and Life Events on Overall Survival in Breast Cancer", Briefland, (2019), Vol In Press, No In Press:
"The Impact of Addictive Behaviors on Adolescents Psychological Well-Being: The Mediating Effect of Perceived Peer Support", Informa UK Limited, (2019), Vol 181, No 2-3: 39-53
"Effect of Education based on Acceptance and Commitment Approach in Reducing students’ Self -Defeating Behaviors: According to the educational package developed", CMV Verlag, (2018), Vol 10, No 2: 8-17
"The Effectiveness of Mindfulness on the Reduction of Anxiety and Depression of Divorced Women", Diva Enterprises Private Limited, (2017), Vol 8, No 4: 23
"Self-Management Strategies of Life, Positive Youth Development and Academic Buoyancy: a Causal Model", Springer Science and Business Media LLC, (2016), Vol 15, No 2: 339-349
"Unmotivated Motivating: Toward Motivating L2 Learning, Based on Demotivating Factors", Elsevier BV, (2016), Vol 217, No : 9-15
"Construction of a Motivational Self-System Instrument for the Learning of Persian as a L2", Cognitive-crcs, (2016), Vol , No :
"Perceived parenting, school climate and positive youth development: a predicting model", African Journals Online (AJOL), (2016), Vol 8, No 3: 654
"Self-Management Strategies of Life, Positive Youth Development and Academic Buoyancy: a Causal Model", Springer Science and Business Media LLC, (2016), Vol 15, No 2: 339-349
"Mental health status, aggression, and poor driving distinguish traffic offenders from non-offenders but health status predicts driving behavior in both groups", Informa UK Limited, (2015), Vol , No : 2063
"Poor mental health status and aggression are associated with poor driving behavior among male traffic offenders", Informa UK Limited, (2015), Vol , No : 2071
"Improving L2 Learning: An ARCS Instructional-motivational Approach", Elsevier BV, (2015), Vol 171, No : 1214-1222
"Poor mental health status and aggression are associated with poor driving behavior among male traffic offenders", Informa UK Limited, (2015), Vol , No : 2071
"Mental health status, aggression, and poor driving distinguish traffic offenders from non-offenders but health status predicts driving behavior in both groups", Informa UK Limited, (2015), Vol , No : 2063
"Parallel Programming: A Model for Time Management, Improving the Academic Achievement", Elsevier BV, (2014), Vol 112, No : 333-341
"Instructional Model for Motivating Persian Language Learners", Elsevier BV, (2014), Vol 112, No : 342-347
"The Effects of Hardiness Training on Suicide Ideation, Quality of Life and Plasma Levels of Lipoprotein (a) in Patients with Depressive Disorder", Elsevier BV, (2012), Vol 46, No : 4236-4243

مقالات فریبرز درتاج در کنفرانس های داخلی

بررسی تأثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی، فرآورده ای و توآم بر تقویت حافظه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم شناختی در تعلیم و تربیت
بررسی جایگاه نظریه پردازش شناختی اطلاعات در یادگیری
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی روش های آموزش در حوزه علمیه
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی دانش ونگرش مدیران مقطع متوسطه شهر یزد نسبت به شرح وظایفشان وارتباط آن با رضایت شغلی آنها
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
بررسی اثربخشی آموزش مولفه های رویکرد تصمیم گیری مجدد بر کاهش خود ناتوان سازی و افزایش جرات ورزی دانش آموزان پسر
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
بررسی رابطه هوش معنوی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان در سازمان های دولتی و غیر دولتی شهرستان ایلام در سال 1390
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران
رابطه سبک های دلبستگی و طرحواره های ناسازگار اولیه با خشونت زناشویی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی روانشناسی و خانواده
بررسی رابطه هوش هیجانی والدین و سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر شوشتر
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی روانشناسی و خانواده
تاثیر مددکاری گروهی به شیوه شناختی ت رفتاری در توسعه مهارت های مقابله ای و پیش گیری از عود در افراد معتاد
سال 1395
ارائه شده در نهمین کنگره بین المللی روان درمانی (اجلاس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی)
تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر فرایند مراقبتی بیماران در دانشجویان پرستاری
سال 1395
ارائه شده در نهمین کنگره بین المللی روان درمانی (اجلاس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی)
ارایه مدلی برای رتبه بندی عملکرد شغلی ماماها در ارایه مراقبت های دوران بارداری در مراکز بهداشتی درمانی استان کرمان
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
رابطه بین سبک های تفکر و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه بجنورد
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری
ارایه الگویی برای روابط بین سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با میانجی گری جو عاطفی خانواده
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
بررسی نقش ترتیب تولد در شکل گیری شخصیت کودکان
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری
ارایه الگویی برای روابط بین سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با میانجی گری شکاف نسلی
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
رابطه سلامت روانی-جسمانی با ابعاد فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
رابطه هوش معنوی با ابعاد فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
مقایسه میزان تاب آوری و سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی در فرزندان افراد معتاد و غیر معتاد شهرستان الیگودرز
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس دانش و فناوری روانشناسی،علوم تربیتی و جامعه شناسی ایران
چگونگی کشف و مدیریت استعدادها ( معرفی نخستین سامانه دانش بنیان هوشمند استعدادیابی کشور )
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش مدیریت توانمندسازی و استعداد
یادگیری زائد در آموزش
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
آموزش خرد در کلاس درس
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
یادگیری مغز محور و اهمیت آن در آموزش وپرورش
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
تاثیر راهبرد آموزشی kwl و راهبرد آموزشی نقشه مفهومی بر انگیزش تحصیلی دانش آموز ان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
اثربخشی شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآوردهای در کاهش استرس دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
رابطه سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با تاکید بر شکاف نسلی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
رابطه بین سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با تاکید بر جو عاطفی خانواده
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
مقایسه ادراک شایستگی، پیشرفت تحصیلی و خلاقیت در دختران بر اساس سن ورود به مدرسه
سال 1398
ارائه شده در سومین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
اثربخشی آموزش نظریه انتخاب بر خود شفقت ورزی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه منطقه 8 آموزش و پروش شهر تهران
سال 1398
ارائه شده در سومین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
چگونه با کیفیت، جذاب و آسان بیاموزیم
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
بررسی رابطه ی حافظه ی کاری با درک مطلب خواندن در دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدایی منطقه1 شهر تهران
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
اثربخشی آموزش مسئولیت پذیری بر عزت نفس و خود تنظیمی اثر بخشی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت وذهن آگاهی بر افزایش تحمل آشفتگی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
مرور نظامند کیفی مداخلات زوج درمانی شناختی-رفتاری بر ابعاد زندگی زناشویی در ایران(از سال های 1384 تا 1399)
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
تدوین بسته آموزش ریاضی از طریق داستان گویی و تاثیر آن بر رفتار یادگیری، درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه
تدوین بسته آموزش اخلاق حرفه ای و بررسی تاثیر آن بر رفتار یادگیری، اشتیاق تحصیلی و مشکلات بین فردی دانشجو معلمان
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه
بررسی رابطه کنترل تکانه با حل مسئله ریاضی و درک مطلب خواندن
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه
تاثیر روش تدریس پژوهش محور بر تفکر انتقادی دانش آموزان دختر پایه هفتم در درس علوم تجربی
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره،تعلیم و تربیت
اثربخشی آموزش هیجان مدار بر پذیرش اجتماعی، کفایت اجتماعی و انعطاف پذیری شناختی زنان درگیر طلاق عاطفی
سال 1399
ارائه شده در دومین کنگره ملی انجمن روانشناسی خانواده ایران: خانواده در عصر ما
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی اجتماعی و کوچینگ بر خودآگاهی دردانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های نوین در روانشناسی و علوم رفتاری
پیش بینی اضطراب کووید- ۱۹ بر اساس انعطاف پذیری شناختیبا نقش واسطه ای خود شفقت ورزی در دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس ادراک عدالت کلاسی ،توانایی های شناختی و سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
اثربخشی دو روش بهبود تعامل والد-کودک از طریق بازی درمانی (CPRT) و بازی درمانی مبتنی بر یکپارچگی حسی (SI)، بر اختلال اضطراب کودکان دارایاختلال نقص توجه-بیش فعالی (ADHD)
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
اثربخشی مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش آموزان دختر نارساخوان ۹ تا ۱۰ سال
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
رابطه بین کمالگرایی و درک استعاری زمان با میزان خردورزی معلمان
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه ای بر انعطاف پذیری شناختی و سرعت پردازش اطلاعات دانش آموزان با اختلال یادگیری
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
نقش میانجی شایستگی اجتماعی در ارتباط بین کمال گرایی ناسازگارانه و خودناتوان سازی تحصیلی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
رابطه کمال گرایی ناسازگارانه و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان نوجوان
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
Formulate the structural model of Math Enthusiasm based on causal Math affective memories, Mediating Role of Math Ability/expectancy beliefs and Task value
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
Presenting a Structural Model of Wisdom in Couples Based on Moral Intelligence with the Mediating Role of Mindfulness
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
روانشناسی مدرسه: الگوی کاری و دلالت های تطبیقی
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
الگوی علی روابط بین تنظیم شناختی هیجان، پایگاه اجتماعی-اقتصادی با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه ای خودناتوان سازی
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
تاثیر بازی های فکری بر هوش کلامی و غیر کلامی کودکان ۶ تا ۸ ساله
سال 1402
ارائه شده در هشتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران

مقالات فریبرز درتاج در ژورنال های داخلی

رابطه صفات شخصیتی و خلاقیتدر نوجوانان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
مقایسه تأثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحلهای بایبی و سنتی برخلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
اعتبار سنجی مدل رفتار نوآورانه کاری میسمان و مولدر در میان مدیران و کارکنان بانک ملت
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
مقایسه کارکردهای اجرایی بر پایه اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسه ساز
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تدوین مدل علی فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه ای خودکارآمدی در دانشجویان دوره ی کارشناسی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی بر مبنای منابع شخصی و منابعاجتماعی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزش تکلیف،درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
بررسی پیام ها و مفاهیم اقتصادی در کتاب های درسی دوره ابتدایی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اقتصادی ایران
تعیین علل سوء مصرف و وابستگی به مواد مخدر در مجروحان جنگی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه علوم اجتماعی
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
تحلیل ویژگی های روان سنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی در دانشجویان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
ارزشیابی مهارت نوشتن (کتاب بخوانیم و بنویسیم) دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدارس شهر یاسوج در سال تحصیلی 83 - 1382
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
بررسی رابطه نقص ادراک بینایی با اختلال خواندن در دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی شهر کرمان
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
بررسی و مقایسه اثر بخشی آموزش بهداشت روانی ، آموزشی مهارت های ابراز وجود و آموزش مهارت های اجتماعی در بهبود بهداشت روانی دانش آموزان دوره متوسطه و تاثیر آن بر عملکرد تحصیلی
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
میزان ثبات مدیریت مدارس
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
بررسی مهارت های مطالعه و یادگیری ریاضی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
بررسی رابطه ی ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه ی سوم متوسطه
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای جهت گیری هدفی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تاثیر آموزش برنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل ورزی دانش آموزان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
رابطه هوش هیجانی بار - آن و مولفه های آن با دینداری نوجوانان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
پیشبینی عادات زندگی کودکان با آسیب جسمی حرکتی بر اساس سرمایه روانشناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آنها
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
تاثیر آموزش و تمرینات تن آرامی بر میزان اضطراب و پیشرفت تحصیلی
سال 1391
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره
شاخص های روان سنجی مقیاس یادگیری خود تنظیمی تحصیلی ( ASRL-S)
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ )
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
ساخت و استانداردکردن مقیاس خشم چندبعدی دردانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب درسال تحصیلی 87-86
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
نقدی روش شناسانه به شیوه فراتحلیل بر اثربخشی روش های درمانی به کار رفته در زمینه کاهش اضطراب امتحان در ایران
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
رابطه بین ویژگیهای شخصیتی ورویکردهای یادگیری با روشهای سنجش دردانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در مطالعات همبودی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
ارایه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
تدوین یک مدل ساختاری-آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری کشور
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
مدلی ساختاری درباره ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی:تاثیر قد، وزن، شاخص توده ی بدنی، عزت نفس، طرحواره ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن انگاره
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
طراحی الگوی برنامه درسی پژوهش محوری در مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی برای پرورش تفکر و خلاقیت در دانش آموزان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
طراحی مدل پرورش تفکر استراتژیک و خلاق در مدیران شرکت ملی نفت ایران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
Investigating validity and reliability and factor analysis of Webster s Wisdom Questionnaire in Iran
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
تاثیر آموزشی شناختی برحافظه کاری و توجه متمرکز کودکان مضطرب
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر نرم افزار چندرسانه ای ساخت نقشه ذهنی بر مهارت های شناختی درس علوم در دانش آموزان دختر پایه هشتم
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین سرمایه اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبه ورزشی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
نقش مسند مهارگری و خودکارآمدی در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
اثربخشی امید درمانی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر قزوین
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت های عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیش دبستان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
تدوین مدل شادکامی بر اساس ویژگی های شخصیتی، هوش هیجانی، سبک دلبستگی، فعالیت های ارادی و ویژگی های جمعیت شناختی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
برنامه درسی پژوهش محور: ماهیت، ضرورت ها، مولفه ها و راهکارهای تربیتی.
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
تحلیل روان سنجی نسخه کوتاه پرسشنامه هیجانهای پیشرفت در دانشجویان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
رابطه عوامل مدیریتی با احساس توانمندی روان شناختی در بین کارکنان ناجا: نقش میانجی رضایت شغلی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی نظامی
اثربخشی امیددرمانی بر سرمایه روانشناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پرستاری دیابت زابل
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش آموزان و مقایسه ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تعلل ورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر پایه هشتم
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایه یازدهم
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری خودجهت دهی در دانشجویان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی در نوجوانان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
مقایسه اثربخشی ذهن‌آگاهی و درمان شناختی رفتاری بر قندخون و هموگلوبین گلیکوزیله بیماران دیابت نوع دو
سال 1399
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
Designing a Strategist Training Model at National Iranian Oil Company Based on a Mixed Approach
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه بررسی تجارت نفت
اثربخشی آموزش خود دلگرمسازی بر لغزش شناختی و ترس از ارزیابی منفی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
تأثیر آموزش برنامۀ ارتقاء راهبردهای تفکر چندجانبه(PATHS) بر احترام، همدلی و خویشتن‌داری کودکان پیش‌دبستانی با رویکرد اسلامی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
The Relationship Between Perfectionism and Resilience by the Mediation of Students’ Academic Adjustment
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه فیزیولوژی عصبی روانشناسی
مدل ساختاری سبک نظارتی و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی با میانجی‌گری شکاف نسلی (مورد مطالعه: جوانان شهر تهران)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
اثر افزایشی ترکیب روش‎های رژیم درمانی و تحریک مستقیم مغزی برکاهش ولع مصرف غذا در زنان با چاقی سطح یک و دو
سال 1398
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
مقایسه اثربخشی روش‌های درمانی ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم مغز (TDCS) بر تجربه درد زنان دارای میگرن
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهشی طب انتظامی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبکهای مقابلهای در رویارویی با اپیدمی کرونا
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
The effectiveness of self-encouragement training based on Adler's theory on psychological capital and academic engagement of students
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
اثربخشی آموزش خود دلگرم سازی مبتنی بر نظریه آدلر بر خودکارآمدی تصوری و بهزیستی روان شناختی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
رابطه بین حمایت اجتماعی و هسته ارزشیابی خود با ازکارافتادگی تحصیلی: نقش واسطه ای رضایت زندگی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
تدوین برنامه آموزش اخلاق بر تصمیم گیری اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش معماهای فرضی کلبرگ و معماهای زندگی واقعی
سال 1398
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
الگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوه های فرزندپروری والدین: نقش واسطه ای سبک های دلبستگی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
مقایسه عملکرد خانواده کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی با عملکرد خانواده کودکان بدون اختلال بیش فعالی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه خانواده پژوهی
اثربخشی آموزش روان شناسی مثبت نگر و تاثیر آن بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی بانوان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پرستاری ، مامایی و پیراپزشکی
ارائه الگوی مفهومی شناسایی ادراک عشق ورزی در دانشجویان مجرد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
تاثیر آموزش تنظیم شناختی هیجان بر نشانه های خشم کودکان پسر با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
مدل یابی روابط ساختاری تعارضات والدین و دانش آموزان با پرخاشگری: نقش میانجی بی تفاوتی اخلاقی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودمهارگری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با سطح اضطراب امتحان بالا و پایین
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی در رابطه بین فرهنگ مدرسه و مشارکت تحصیلی دانش آموزان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
بررسی وضعیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید باهنر براساس سهمیه ورودی
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
اثربخشی بحث گروهی و ایفای نقش بر مهارت جرئت ورزی در دانش آموزان پایه دوم راهنمایی شهر همدان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
تاثیر آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان دانش آموزان
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
مدل سازی تاثیر راهبردهای انگیزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
ارزیابی مدل ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس جو مدرسه و ارزش های وابسته به تحصیل با واسطه گری فراهیجان در دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
Comparison of Mental Health Status in Mothers of Primary School Children with Attention Deficit / Hyperactivity Disorder and Mothers of Normal Children in Yazd city (۲۰۱۵- ۲۰۱۶)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه تخصصی تحقیقات سلامت
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر مشارکت تحصیلی: نقش واسطه ای استرس تحصیلی و فرسودگی تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
اثربخشی درمان فراتشخیصی بر نشخوار فکری و اجتناب شناختی در بیماران دیابتی
سال 1397
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سلامت روان دانشجویان سال اول علوم بهزیستی دانشگاه کرمان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
اثربخشی آموزش و تمرین های تن آرامی بر اضطراب و ظرفیت حافظه کاری
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
واکاوی و شناسایی مولفه های کیفیت فرایند تعامل مربی–کودک: پژوهش کیفی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
بررسی کارآمدی دو روش شناختی و منطقی- هیجانی در کاهش اضطراب آزمون و بهبود کارکرد تحصیلی
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
تاثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآورده ای در بهبود کارکرد و پیش رفت تحصیلی دانش جویان
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
هنجاریابی۱۱ ، روایی ۲ و پایایی ۳ آزمون رشد ادراک دیداری فراستیگ در بیندان شآموزان پای ههای اول و دوم دوره ابتدایی شهر تهران
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
تاثیر آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر ۱۵-۱۲ ساله
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
مقایسه اثربخشی فراشناخت درمانی با خودآموزی کلامی مایکنبام در کاهش باورهای فراشناختی دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان
سال 1394
ارائه شده در مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
اثربخشی آموزش چشم انداز زمان بر مدیریت استرس و خودشناسی انسجامی در دانش آموزان غربت شهر تهران
سال 1398
ارائه شده در پژوهشنامه مددکاری اجتماعی
تاثیر استفاده از استعاره در متن بر درک مطلب و یادآوری اطلاعات در دانش آموزان سال سوم دبیرستان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
اثربخشی بسته ی آموزشی مبتنی بر معنادرمانی بر احساس تنهایی و خودکارآمدی معلمان بازنشسته*
سال 1398
ارائه شده در مجله سالمندشناسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه چندبعدی اضطراب پاندمی کروناویروس
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
طراحی و تبیین مدل تاب آوری روان شناختی با تعلق آموزشگاهی از طریق سازگاری اجتماعی و تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان بندرلنگه
سال 1399
ارائه شده در مجله روانشناسی اجتماعی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر مولفه های خوش بینی تحصیلی دانش آموزان (اعتماد اجتماعی، تاکید تحصیلی و احساس هویت)
سال 1398
ارائه شده در مجله روانشناسی اجتماعی
Developing a Yoga-based Mindfulness Training Package and Evaluating Its Effectiveness on the Symptoms of Emotional Behavioral Disorders in Children
سال 1401
ارائه شده در مجله بین المللی کودکان
The Effectiveness of a School-based Self-injury Prevention Program on Reducing Interpersonal Cognitive Distortion and Fear of Negative Evaluation in Adolescent Girls
سال 1400
ارائه شده در علوم اعصاب کاسپین
ارائه مدل علی تنظیم هیجانی بر اساس هوش معنوی با میانجی گری نشخوار فکری در دانشجویان شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه خانواده و بهداشت
تدوین و بررسی اثربخشی بسته درمان گروهی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل و پذیرش و تعهد بر مولفه های خودشفقتی دختران با تجربه شکست عاطفی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی بالینی
اثربخشی آموزش خودمهربانی بر مدرسه هراسی دانش آموزان دوره متوسطه
سال 1400
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
آموزش مشغولیت تحصیلی بر خلاقیت هیجانی دانش آموزان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهن آگاهی بر افزایش جهت گیری مثبت نسبت به مدرسه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه نویسی، علامت گذاری، حاشیه نویسی و نقشه مفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان دختر
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
Explaining Wisdom based on Moral intelligence
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مولفه هماهنگی چشم و دست) دانش آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات پیشرفت در دانشجویان ایرانی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
عوامل موثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
مقایسه سبک دلبستگی، احساس تنهایی و جرات ورزی نوجوانان قربانی زورگویی با نوجوانان عادی مدارس دوره اول متوسطه
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
مقایسه اثربخشی مداخله فراشناختی و خودآموزی کلامی مایکنبام بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
مقایسه ی تاثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
تدوین مدل علی وابستگی به شبکه های اجتماعی مجازی بر اساس روابط بین اضطراب اجتماعی، حمایت اجتماعی ادراک شده ، احساس تنهایی با میانجی گری خودتنظیمی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدیریت کلاس براساس تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سبک مدیریت معلم و مسئولیت پذیری دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی نظامی
الگوی ساختاری همبستگی بین انطباق و انسجام خانواده با نگرانی تصویر بدن با نقش میانجیگر کمال گرایی و شفقت خود در ساکنان شهر تهران
سال 1401
ارائه شده در مجله مدیریت ارتقای سلامت
بررسی تاثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان
سال 1399
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدرسه محور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
تدوین بسته آموزشی تربیت جنسی کودکان از تولد تا ۵ سالگی ویژه والدین و تعیین اثربخشی آن بر دانش و نگرش و عملکرد والدین نسبت به پیشگیری از سواستفاده جنسی و احساس کفایت والدگری آنها در دو گروه مادران عادی و تنها (والد-مادر)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه خانواده درمانی کاربردی
تدوین بسته آموزشی توانمندسازی روانی - اجتماعی مبتنی بر نظریه انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر کاهش پرخاشگری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
مقایسه اثر بخشی روشهای رژیم درمانی و تحریک مستقیم مغزی برکاهش ولع مصرف غذا
سال 1400
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
Modeling Academic Emotions based on the Quality of Parent-Child Relationships Mediated by the Psychological Capital
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
پیش بینی بی صداقتی تحصیلی بر اساس هویت اخلاقی و خودآگاهی هیجانی و خود پنداره تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
اثربخشی بسته آموزشی تفکر انتقادی بر نحوه استفاده و نگرش نوجوانان به شبکه های اجتماعی مجازی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی نظامی
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
مدل یابی روابط ساختاری تعارضات والدین و نوجوانان با پرخاشگری از طریق نقش میانجی خودکنترلی ادراک شده
سال 1399
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی قم
ارائه مدل ساختاری خردمندی در زوجین بر اساس هوش اخلاقی با نقش واسطه ای ذهن آگاهی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه خانواده درمانی کاربردی
اثربخشی آموزش ریاضی بر حس عدد و حافظه فعال دیداری- فضایی کودکان دختر با مشکلات ریاضی
سال 1401
ارائه شده در نشریه پرستاری کودکان
مدلیابی هیجان های تحصیلی بر مبنای کیفیت روابط والد-فرزندی با میانجیگری سرمایه روان شناختی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی و علوم رفتاری ایران
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
تاثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
مدل ساختاری رفتارهای خودشکن بر اساس نیازهای بنیادین روان شناختی، هویت اخلاقی و خودآگاهی هیجانی دختران جوان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه خانواده درمانی کاربردی
تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر مهارت اجتماعی و سازگاری دانش آموزان دختر کم توان ذهنی آموزش پذیر دبستانی شهرستان نجف آباد
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مشاوره
بررسی رابطه ی علی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
طراحی برنامه آموزش فلسفه برای والدین و اثربخشی آن با برنامه آموزش فلسفه برای کودکان در تحول اخلاقی و خود مهارگری دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزان نوجوان (ASBPNSS)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
Investigating the Music and Melodic Teaching Impacts on the Math Learning Progress of Elementary School Students
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه ی باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
رابطه تاب آوری و احساس تنهایی با خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان بانه
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
مقایسه نیمرخ عصب - روان شناختی دانش آموزان تیزهوش و بااستعداد کم آموز و موفق در درس ریاضی
سال 1398
ارائه شده در مجله عصب روان شناسی
ساخت و رواسازی آزمون عصب - روان شناختی تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی برای کودکان دبستانی
سال 1398
ارائه شده در مجله عصب روان شناسی
مقایسه اثربخشی مداخله های خودتنظیمی رفتار توجهی با خودتنظیمی رفتار انگیزشی بر کاهش علایم اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (ADHD)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
تعیین اثر بخشی بسته مدیریت راهبرانه کلاس درس بر درگیری تحصیلی دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی نظامی
اثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی بر تنیدگی تحصیلی دانش آموزان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی آموزش شناختی رفتاری برظرفیت خودمهارگری و تعهد زناشویی در زوجین متقاضی طلاق مراجعه کننده به مرکز مشاوره
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
توانایی کودکان پیش دبستانی برای تمایز میان حق استفاده و حق مالکیت
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
بررسی اثربخشی آموزش خردورزی بر یادگیری خودراهبر دانشجویان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تاثیر آموزش فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر انعطاف پذیری شناختی و کنترل بازداری کودکان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
Providing a structural model of social-emotional competence based on psychology capital with mediation of career motivation among primary teachers
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
طراحی الگوی مشغولیت تحصیلی: اعتباریابی به روش ترکیبی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
تبیین مدل بهزیستی روان شناختی بر اساس خردمندی با میانجی گری احساس تنهایی در زنان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی - روانشناختی زنان
مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصه نویسی، علامت گذاری، حاشیه نویسی و نقشه مفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان دختر سال دوم تجربی مدارس غیرانتفاعی نوبت صبح شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات روان شناختی
اثربخشی آموزش مولفه های هوش موفق بر افزایش توانایی بصری - فضایی و سرعت پردازش اطلاعات دانش آموزان پسر
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
نقش واسطه ای انگیزش شغلی در رابطه بین راهکارهای مقابله با استرس با شایستگی اجتماعی-هیجانی در معلمان ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
نقش مولفه های کیفیت زندگی با میانجی گری سرمایه های روانشناختی در کاهش PTSD در بین زلزله زدگان شهر کرمانشاه
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان
اثربخشی آموزش تحلیل رفتار کاربردی بر اضطراب و پرخاشگری کودکان
سال 1401
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
ارائه مدلی برای رتبه بندی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی
سال 1396
ارائه شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
The Causal Model of Coronavirus Anxiety in the Medical Staff Based on Coping Styles
سال 1401
ارائه شده در مجله بین المللی علوم رفتاری
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
تبیین و ارائه مدل پرورش استراتژیست در شرکت ملی نفت ایران بر اساس رویکرد نظریه داده بنیاد
سال 1396
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
Effectiveness of the Democratic Relation Instruction to Mothers on Psychological Capital of Daughters
سال 1397
ارائه شده در مجله بین المللی علوم رفتاری
ارتباط اجتماعی خردمندانه؛ بازتعریف مفهوم ارتباط در فرهنگ ایرانی مبتنی بر شاهنامه فردوسی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی
مقایسه اثربخشی دارودرمانی، تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) و درمان ترکیبی (دارودرمانی و TDCS) در کاهش علائم افسردگی اساسی و بهبود حافظه فعال جانبازان مبتلا به PTSD
سال 1398
ارائه شده در مجله طب نظامی
Comparison of the effectiveness of cognitive-social education and coaching on self-awareness in female high school students
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
مدل ساختاری روابط بین ابعاد آسیب شناسی شخصیت با قلدری به واسطه خودناتوان سازی در بین دانش آموزان متوسطه
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان
اثربخشی بازی درمانی مبتنی برتعامل والد-کودک (CPRT) بر کارکردهای اجرایی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اختلال نقص توجه-بیش فعالی (ADHD)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
The effectiveness of "web-based Narrative therapy" on executive functions and social interactions of children with ADHD
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی
فرزندپروری در آیینه فرهنگ غربت در شهر تهران
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه مددکاری اجتماعی
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان شناختی با واسطه گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
بازتعریف مفهوم حل ‎مسئله اجتماعی بر اساس داستان های کلیله و دمنه
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد برباورهای انگیزشی و افق زمانی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
تاثیر راهبرد آموزشی KWL بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی درس دین و زندگی دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرم افزار چند رسانه ای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانش آموزان دختر پایه هشتم
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
Compiling the Green Therapy Training Package and its Effectiveness on the Function of Frontal Part and Mirror Neurons in Hyperactive Children
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیت زدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان
سال 1401
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطاف پذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی
سال 1396
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
اثربخشی آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیم شده کودکان مضطرب
سال 1396
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
مدل یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموز
سال 1395
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
شناسایی و اعتباریابی ویژگیهای روانشناختی معلم اثربخش پایه اول دوره ابتدایی ایران: پژوهش ترکیبی
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی فرهنگی
مدل یابی سازگاری اجتماعی دختران نوجوان شهر تهران براساس هوش اخلاقی و ادراک از ساختار خانواده با اثر واسطه ای توانایی تصمیم گیری
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی فرهنگی
نقش واسطه ای اضطراب زبان در رابطه بین خلاقیت و هوش هیجانی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دوزبانه
سال 1401
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
ساخت، رواسازی و اعتباریابی پرسش نامه رفتار خودشکن تحصیلی در نوجوانان
سال 1401
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
مقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی-رفتاری و زوج درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ارتقای کیفیت زناشویی زوجین غیربالینی
سال 1400
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
نقش میانجیگری اشتیاق تحصیلی در رابطه علی سبک های دلبستگی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان
سال 1400
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
تدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اسناد علی منفی
سال 1398
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه
سال 1397
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
ساخت و اعتباریابی سنجه کیفیت فرایندی تعامل مربی و کودک در مهدهای کودک: یک پژوهش ترکیبی
سال 1402
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی رفتار توجهی بر حافظه کاری و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی کودکان (ADHD)
سال 1402
ارائه شده در مجله عصب روان شناسی
تبیین مدل بهزیستی روان شناختی معلمان بر اساس خردمندی با میانجی گری سبک های شوخ طبعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر اسناد شخصی و بهزیستی هیجانی مادران دارای کودکان استثنایی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی – هیجانی بر توانایی فضایی و بازداری پاسخ دانش آموزان دختر
سال 1402
ارائه شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه یادگیری صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه فناوری آموزش
بررسی میزان تاثیر مدارس هوشمند استان لرستان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه فناوری آموزش
بررسی اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر خودکنترلی کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مددکاری اجتماعی
The Effectiveness of Self-Compassion-Based Therapy on Health-Oriented Lifestyle and Mindfulness in Students with Psychological Distress
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه سنجش و پژوهش در مشاوره کاربردی
پیشبینی درگیری تحصیلی و خوشبینی تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیت تاریک(ماکیاولیسم،خودشیفته،پسیکوپات)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتی
تدوین و اعتبار سنجی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی – هیجانی و اثربخشی آن بر حافظه کاری و بازشناسی هیجانی دانش آموزان دختر پایه ششم دبستان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی
اثربخشی آموزش خردورزی بر هوش معنوی و مولفه های آن در دانشجویان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی
ساختار عاملی و اعتباریابی نسخه ی فارسی پرسشنامه بار شناختی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
اثربخشی درمان هیجان مدار بر همجوشی شناختی و خودتنظیمی هیجانی همسران جانبازان
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
Developing and Validating the Educational Package of Wisdom and Its Effectiveness on Self-compassion and Psychological Well-being of Students
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه